19 augusti, 2009

The school.

Då får man en ny start på ännu ett skolår imorgon.
Sista året i den här skolan nu då, yey!
Sitter och tar det lungt med Black Sabbath och en kall Jolt.
Ska väl ta ett varmt bad sen senare, har lite att plocka ihop till skolan imorgon bara.

Oh yes, nu blev det visst lite mer som en vanlig blogg. Men jag insåg att jag har gjort lite fel med boken så att det senaste inlägget är egentligen fel det också, well well, så kan det gå sa Margareta då kjolen flög av.
Föresten var det första gången på 5 veckor som jag drog upp rullgardinen i mitt rum. Det måste väl ändå vara något intressant att berätta. Dessutom så håller min deodorant på att ta slut; ser ni nu, alla klagande människor, jag är precis som er. Bara det att jag tycker det är enklare att tänka än att uttrycka, och att analysera och manipulera är underbart roligt och enkelt då man blir bra på det.

Jag funderar på att göra om min bok helt och hållet så att jag manipulerar dem som läser den. Jag vet dock ännu inte hur man manipulerar i skriftform.
Kul grej endå, det där med mod. Det finns ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar